اخبار و اطلاعات تخصصی پزشکی اخبار و اطلاعات تخصصی پزشکی .

اخبار و اطلاعات تخصصی پزشکی

۵ برترین عطر زنانه در جهان سال ۲۰۲۱

یک مکان برای شروع: عطرهای کلاسیک که نسل های زیادی وجود داشته و آزمایش زمان را کرده اند. عطرهای خوش طعم موجود در لیست ما از بهترین عطرها به هر دلیلی پیرو فرقه هستند - رایحه های غیر قابل مقاومت آنها هرگز قدیمی نمی شوند. در اینجا، متخصصان زیبایی ما بهترین عطرهای زنانه را برای هر مناسبت، ترجیح رایحه و فصلی از جمله انتخاب های پرفروش، عطرهای زنانه که آقایان دوست دارند، بهترین عطر برای محل کار و موارد دیگر جمع می کنند:

 

عطر زنانه شماره یک

این عطر محبوب فرقه Viktor & Rolf "محبوب ترین" "" خود را از آن خود کرده است. این عطر که به شکل نارنجک ساخته شده است، با رایحه فوق العاده زنانه و گرم گل های گل یاس، فریزیا و گل رز در یک اسپریتز منفجر می شود.

 

عطر زنانه شماره دو

آیا به دنبال یک عطر سبک گل با قیمت ارزان هستید؟ این یک برنده واضح است. Evelyn Lauder این عطر دوست داشتنی را طراحی کرده تا طراوت گلها را پس از باران بهاری، با نتهای بالایی از سوسن سفید، برگ بنفشه و برگهای سبز به دست آورد.

 

عطر زنانه شماره سه

مانند عطر روزانه جو، این عطر Yves Saint Laurent اعتیاد آور است. قهوه و وانیل با شکوفه پرتقال، یاسمن و گلابی ترکیب شده و رایحه ای اغواکننده را از خواب بیدار می کند (درست به موقع برای شب خرما).

 

عطر زنانه شماره چهار

اگر بزرگ شده اید که عطر شنل شماره 5 مادر خود را بابت غرور او تحسین می کنید، این بطری را که به همان اندازه غبطه برانگیز است امتحان کنید. Coco Mademoiselle با نت هایی از پرتقال، یاسمن، گل رز و وانیل یک کلاسیک مدرن است.

 

تصور کنید در حالی که نسیمی بوی آب نمک تالاب مجاور را می پیچد، در باغی نشسته اید و بوی عطر درختان چوبی و گل های معطر را بو می کنید. رویایی درست است؟ این باغ خیالی Christine Nagel عطرساز هرمس بود که از این عطر الهام گرفت.

 


برچسب: ،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۱ دی ۱۳۹۹ساعت: ۰۷:۴۵:۱۳ توسط:آرالیا موضوع: عمومی نظرات (0)