اخبار و اطلاعات تخصصي پزشكي اخبار و اطلاعات تخصصي پزشكي .

اخبار و اطلاعات تخصصي پزشكي

چرا ناهار مدرسه هاي ژاپن بهترين ناهار دنيا است؟

هنگامي كه آمريكايي ها به منوي ناهار كودكيشان در كافه ترياي مدرسه فكر مي كنند، احتمالا يك تكه گوشت رنگ و رو رفته بي شكل و بي مزه را به خاطر مي آورند. ولي براي كودكان ژاپني، ناهار مدرسه يك تجربه غني از فرهنگ، مواد مغذي و تركيبي پايدار است .به گفته ماشيرو اوجي، يكي از مديران دولتي آموزش بهداشت مدارس در ژاپن در مصاحبه اي به واشينگتن پست، گفت: ديدگاه ژاپن اين است كه ناهار مدرسه بخشي از آموزش است نه جدا از آن. هزينه ناهار ارائه شده در مدارس ژاپن مقرون به صرفه بوده و ناهار دانش آموزان از مواد غذايي تازه و توسط خود دانش آموزان آماده مي شود و كودكان ژاپني غذايي كه آماده كرده اند صرفا براي خوردن نيست، آنها حين آماده كردن غذا در مورد مواد مغذي و عناصر فرهنگي غذايشان هم آموزش مي بينند.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۶ آبان ۱۳۹۹ساعت: ۰۸:۲۶:۰۸ توسط:آراليا موضوع: عمومي نظرات (0)

بررسي بهترين عطر هاي تلخ و ماندگار مردانه لاكچري

212 VIP Men Wild Party carolina Herrera for men

ادكلن هاي تلخ و ماندگار مردانه «كارولينا هررا212 وي آي پي من وايلد پارتي» در سال 2016 عرضه شده و طبق نظر برخي عطر شناسان، انعكاس‌دهنده‌ي روحيه‌ي شب‌هاي «نيويورك» است. اين عطرِ چوبي- ادويه‌اي، در ضمن، رايحه‌اي مدرن نيز محسوب مي‌شود.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۶ آبان ۱۳۹۹ساعت: ۰۸:۲۴:۴۴ توسط:آراليا موضوع: عمومي نظرات (0)

چگونگي خريد هوشمندانه داكت اسپليت ايران رادياتور سايت تاسيسات دات كام در ايران

داكت اسپليت ايران رادياتور - Iran Radiator

داكت اسپليت ايران رادياتور را با مطالعه مشخصات فني زير و تصاوير رادياتور داكت اسپليت ايران با گارانتي اصلي و اطلاعات فروش و مناسبترين قيمت از نمايندگي فروش رادياتور داكت اسپليت ايران خريداري كنيد. خريد آنلاين در دو نوع سقف و ديوار متناسب با شرايط عمليات گرمسيري و معتدل و مبرد R410 و R22 در ظرفيت‌هاي 18000 تا 60،000 كلاس انرژي A و B به طور معمول و كمپرسور اينورتر، روتاري را مشاهده و بررسي نماييد.

داكت اسپليت ايران رادياتور يكي از محصولات شركت ايران رادياتور است كه فعاليت گسترده‌اي در زمينه توليد سيستم‌هاي سرمايشي و گرمايشي دارد. اين گروه صنعتي محصولات مطابق با استانداردهاي بين المللي توليد و ساير كشورهاي خاورميانه صادر مي‌كند.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۵ آبان ۱۳۹۹ساعت: ۱۱:۰۰:۱۶ توسط:آراليا موضوع: عمومي نظرات (0)