اخبار و اطلاعات تخصصی پزشکی اخبار و اطلاعات تخصصی پزشکی .

اخبار و اطلاعات تخصصی پزشکی

رژیم 20/20 چیست و آیا به کاهش وزن شما کمک می کند؟

رژیم 20/20 چیست و آیا به کاهش وزن شما کمک می کند؟

از مقالات آردایت دکتر روشن ضمیر متخصص تغذیه و رژیم درمانی رژیم آنلاین آردایت 

غذا ، ظروف غذاخوری ، میوه ، تولید ، ظروف ظرفشویی ، غذاهای طبیعی ، مواد اولیه ، ظروف غذاخوری ، ماسکلون ، بشقاب ، شاتر

وقتی شنیدیم که رژیم 20/20 اینجا، یک برنامه کاهش وزن است که توسط دکتر ایجاد شده است. فیل (بله ، آن دکتر فیل) ، بهترین جستجوی رژیم غذایی در Google در سال 2015 بود ، ما کاملاً شوکه شدیم. آخرین باری که ما بررسی کردیم ، فیل مک گراو ، دکتر ، یک متخصص تغذیه ثبت شده نبود. پس چگونه این اتفاق افتاده است؟

رژیم آنلاین آردایت

ما با متخصصان صحبت کردیم تا مهره های رژیم 20/20 را بشکنیم و بفهمیم که آیا این قانونی است. در اینجا همه مواردی را که باید بدانید آورده شده است ، از جمله اینکه آیا می تواند برای شما مفید باشد.

سایت مقالات آردایت https://rdiet.ir/blog/

ادعای رژیم به شهرت

رژیم غذایی 20/20 شامل خوردن 20 ماده غذایی با قدرت خاص است که برای از بین بردن انرژی زیادی لازم است ، که ممکن است میزان کالری سوزی بدن شما را افزایش دهد و شما را برای مدت طولانی تری سیر نگه دارد ، می گوید Ashvini Mashru ، R.D. ، نویسنده کتاب Small Steps to Slim.

این استراتژی کوچک علاوه بر ارائه رژیم های غذایی و ایده های دستور العمل ، ایده های تحقیقاتی درباره چرایی عدم تحقق اهداف کاهش وزن را ارائه می دهد - و شامل اصلاحات لازم برای کمک به شما در تنظیم مجدد روابط خود با غذا است. شما استراتژی هایی را یاد خواهید گرفت ، مانند چگونگی تنظیم علائم گرسنگی قانونی بدن و استفاده از عادت های سالم که مانع از دست دادن وزن شما می شوند ، مانند رفتن به خانه از محل کار که کار شما نیست. در راه مشترک بیرون آوردن. 

چگونه کار می کند

رژیم غذایی شامل چهار مرحله است. در مرحله یک ، "تقویت پنج روزه" ، شما فقط با خوردن غذاهای 20/20 که عبارتند از: روغن نارگیل ، چای سبز ، خردل ، روغن زیتون ، بادام ، سیب ، نخود ، آلو خشک ، آلو خشک ، فرآیند را شروع کنید. سبزیجات برگ دار ، عدس ، کره بادام زمینی ، پسته ، کشمش ، ماست ، تخم مرغ ، ماهی ، چاودار ، توفو و پودر آب پنیر. دستور العمل های غذایی ارائه می شود و شما باید چهار وعده غذایی را به مدت چهار ساعت و با فاصله 4 ساعت از بین ببرید. مشرو می گوید ، در حالی که کاهش وزن در این مرحله بیشتر وزن آب است - به لطف مخلوط کردن غذاهای فرآوری شده ، کربوهیدرات های تصفیه شده و سدیم از برنامه شما - شروع پرش به شما انگیزه می دهد تا برنامه را ادامه دهید ،

در مرحله دو ، برنامه "حفظ پنج روز" آغاز می شود. در این مرحله ، شما غذاهای جدیدی خارج از لیست 20/20 اضافه می کنید ، از جمله سینه مرغ ، ماهی تن ، جو دوسر ، برنج قهوه ای ، هویج ، گوجه فرنگی ، قارچ ، بادام هندی ، و بلوبری. آندره کاکس ، R.D. می گوید ، با این وجود ، باید مطمئن شوید که حداقل وعده های غذایی و میان وعده ها حداقل شامل دو ماده غذایی 20/20 باشد.

با استفاده از دستورالعمل های ارائه شده در این برنامه ، شما به مدت پنج روز چهار وعده غذایی را با فاصله چهار ساعت ادامه می دهید. از این مرحله به بعد ، ممکن است در هفته یک یا دو "غوطه وری معقول" را بپذیرید تا از وسوسه ، که نباید بیش از 100 کالری باشد ، جلوگیری کنید. لکه های احتمالی شامل: چهارده چیپس سیب زمینی ، دو کلوچه برش شکلاتی فروشگاهی یا یک لیوان شراب قرمز یا سفید 4 اونسی است.

در مرحله سه یا مرحله "رسیدن 20 روزه" ، شما به مدت 20 روز با چهار وعده غذایی ، چهار ساعت فاصله ، به خوردن غذا ادامه می دهید و هفته ای یک یا دو بار "معجون معقول" مجاز خواهید بود. در این دوره 20 روزه می توانید غذاهای جدید مانند آووکادو ، تمشک ، قارچ ، سیب زمینی ، اسفناج ، کینوا و لوبیای سیاه نیز بخورید. مشرو می گوید ، تنوع بیشتر انعطاف پذیری بیشتری را هنگام برنامه ریزی برای وعده های غذایی فراهم می کند ، که می تواند کام شما را راضی نگه دارد و از عصیان شما جلوگیری کند.

تبلیغات - خواندن را در زیر ادامه دهید

اگر تا این زمان به هدف خود رسیده اید ، مرحله مدیریت را شروع می کنید. اگر این کار را نکرده اید ، سه مرحله را تکرار می کنید تا اینکه عدد جادویی خود را بزنید. هنگامی که برای مرحله نهایی آماده شدید ، عادات غذایی را که در فاز سه ذکر شده ادامه می دهید ، در حالی که عادت های زندگی لازم را برای ایجاد وزن سالم به بخشی دائمی از زندگی خود مانند استفاده از نظارت بر اندازه گیری وزن و بدن ، کاکس می گوید ، و اجازه ندهید برنامه (یا احساسات) در نحوه غذا خوردن یا ورزش اختلال ایجاد کند.

دکتر. Phil استراتژی های مختلفی را برای مدیریت میادین مین در رژیم غذایی ارائه می دهد - به عنوان مثال ، نادیده گرفتن هوس غذای ناخواسته با مسواک زدن دندان های خود (از آنجا که همه ما می دانیم بعد از انجام این کار چقدر مزه آن بد است). یا اگر حوصله شما سر می رود ، داشتن یک لیست مفید از کارهای سریع که می توانید در صورت بروز این احساس از قبیل تاشو لباسشویی ، پرداخت قبض یا مشاغل انجام دهید. و اگر همسر کار شما بعد از کار می خواهد کمی لقمه بخورد ، تصمیم بگیرید که قبل از ورود به رستوران چه چیزی را سفارش می دهید تا اطمینان حاصل شود که وعده غذایی شما مکمل رژیم غذایی است.

حکم: آیا ارزش آن را دارد؟

به نوعی بستگی دارد. کاکس می گوید ، از یک طرف ، رژیم 20/20 فراتر از تغذیه و ورزش است و به شما می آموزد که چگونه می توانید از عوامل سبک زندگی که بر کاهش وزن تأثیر می گذارد ، مانند عادت به ظاهر جدید و معامله با دوستانی که سعی می کنند شما را از مسیر خود دور کنند ، کنار بیایید. .

کاکس می گوید ، وقتی نوبت به تغذیه می رسد ، "این رژیم به لطف از بین بردن قند و غذاهای تصفیه شده به تنهایی ، می تواند به شما در کاهش وزن کمک کند." وی اضافه می کند و اگر ادامه این نوع غذاها از رژیم شما قطع شود ، کاهش وزن می تواند دائمی باشد.

سایر روندهای کاهش وزن را بررسی کنید

چگونه رژیم 20/20 را انجام دهیم

اگر به کاهش وزن علاقه دارید ، ممکن است با دکتر روبرو شده باشید. برنامه جدید رژیم غذایی فیل به نام رژیم 20/20. این طرح برای کمک به کاهش وزن شما با تمرکز بر غذاهای بسیار خاصی طراحی شده است که به رضایت شما در طولانی مدت کمک می کند. علاوه بر این ، این مواد غذایی قرار است به بدن شما کمک کنند تا از طریق هضم کالری بیشتری بسوزاند. رژیم 20/20 همراه با کتاب مفصلی است که جزئیات مربوط به انواع غذاهای مجاز ، مراحل رژیم خاص ، دستور العمل ها و نکات غذایی احساسی را ارائه می دهد. [1] اگرچه این رژیم نسبتاً محدود و خاص شروع می شود ، اما در طولانی مدت به یک برنامه کاملاً متعادل تبدیل می شود که بر روی کنترل وزن ، ترکیب فعالیتهای بدنی و بهبود رابطه شما با غذا متمرکز است.

قسمت

1

آماده شدن برای شروع رژیم 20/20

تصویری با عنوان رژیم 20_20 را انجام دهید مرحله 1

1

با پزشک خود صحبت کنید. قبل از شروع هر رژیم ، حتی رژیم 20/20 ، ابتدا صحبت با پزشک خود را در نظر بگیرید. آنها می توانند در مورد مناسب بودن یا نبودن این برنامه برای شما راهنمایی هایی ارائه دهند.

با دنبال کردن رژیم 20/20 با پزشک خود در مورد تمایل به کاهش وزن صحبت کنید. کتاب ، دستور العمل ها و لیست های غذایی مجاز را به همراه داشته باشید تا پزشک بتواند خود را با این برنامه غذایی آشنا کند.

به طور کلی ، رژیم 20/20 را می توان به عنوان یک رژیم غذایی متعادل مشاهده کرد. با این حال ، مرحله اولیه (که طول آن کوتاه است) نسبتاً محدود کننده است. با پزشک خود به طور خاص در مورد این مرحله از رژیم غذایی و اینکه آیا او فکر می کند برای شما بی خطر است صحبت کنید.

از پزشک خود بپرسید آیا راهنمایی ، مشاوره یا منابع دیگری در مورد کاهش وزن سالم و ایمن برای شما دارد یا نه.

تصویری با عنوان رژیم 20_20 را انجام دهید مرحله 2

2

برنامه غذایی و لیست مواد غذایی خود را بنویسید. مانند بسیاری از رژیم های غذایی ، رژیم 20/20 نسبتاً خاص است - به ویژه در مراحل اولیه. برای کمک به انتقال شما به این رژیم کمی آسان تر ، برنامه غذایی خود و یک لیست مربوط به مواد غذایی را بنویسید. [2]

با مرور غذاهای مجاز برای هر مرحله ای که دنبال می کنید شروع کنید. همچنین دستورالعمل های مربوطه را که شامل این غذاهای مجاز هستند ، مرور کنید.

برای تنظیم برنامه غذایی خود ، یک تقویم یا کتاب خرما بردارید و آنچه را قصد دارید صبحانه ، ناهار ، شام و هر میان وعده برنامه ریزی شده بخورید ، بنویسید. این کار را یکبار یک هفته انجام دهید.

برنامه و دستورالعمل های غذایی خود را مرور کنید و یک لیست مواد غذایی مربوطه بنویسید. این به شما کمک می کند تا در فروشگاه مواد غذایی در مسیر خود باشید و از خرید چیزهایی که نیازی ندارید جلوگیری می کند.

تصویری با عنوان رژیم 20_20 را انجام دهید مرحله 3

3

برنامه ورزش خود را تنظیم کنید. علاوه بر پیروی از یک برنامه غذایی خاص در رژیم 20/20 ، دکتر فیل همچنین تنظیم یک برنامه ورزشی را پیشنهاد می کند. او برخی از نکات مشخص در رژیم غذایی را برای کمک به کاهش وزن شما ارائه می دهد.

اولین کاری که باید انجام دهید این است که از پزشک خود معافیت بگیرید. رژیم غذایی این را توصیه می کند و این یک روش ایمنی عمومی است که باید همیشه از آن پیروی کنید. شما باید مطمئن شوید که ورزش برای شما ایمن و مناسب است.

پیوستن به یک برنامه ورزشی در سالن بدن سازی ، کار با یک مربی شخصی ، خرید چند دی وی دی تناسب اندام یا تماشای آنلاین آنها را به صورت رایگان در نظر بگیرید یا هر روز 30 دقیقه پیاده روی را شروع کنید.

با آشنایی بیشتر با اینکه از کدام تمرین لذت می برید ، سعی کنید هفته به هفته یک برنامه ورزشی برای خود بنویسید (می توانید از یک مربی نیز بخواهید در این زمینه به شما کمک کند). باید شبیه برنامه غذایی شما باشد. بنویسید چه نوع تمرینی را می خواهید انجام دهید و چه مدت در هر روز از هفته انجام دهید.

در مرحله یک ، توصیه می شود با افزایش مراحل و استقامت کلی خود شروع کنید. این امر به ویژه اگر قبلاً بیش از حد فعال نبوده اید بسیار مهم است. [3]

با این حال ، اگر در حال حاضر وضعیت نسبتاً خوبی دارید ، دکتر فیل توصیه می کند که شما برنامه تمرینی 30 ثانیه ای را شروع کنید ، که در کتاب او به تفصیل آمده است. اینجا جایی است که شما 30 ثانیه فعالیت بسیار شدید انجام می دهید که متناوباً با تمرینات با شدت کمتری انجام می شوند.

تصویری با عنوان رژیم 20_20 را انجام دهید مرحله 4

4

بارگیری برنامه 20/20 را در نظر بگیرید. علاوه بر کتاب 20/20 ، یک برنامه نیز وجود دارد که می توانید آن را در تلفن هوشمند یا رایانه لوحی خود بارگیری کنید. این یک منبع اضافی است که ممکن است مفید واقع شود.

برنامه 20/20 برای هر دو دستگاه iPhone و Android در دسترس است. نصب با هر دو رایگان است.

برنامه بسیاری از اطلاعات مشابه کتاب را در اختیار شما قرار می دهد. با این حال ، منابع به عنوان محتوای کلی قدرت کمتری دارند.

می توانید اطلاعات مربوط به هر یک از مراحل ، لیست غذاهای مجاز و انواع دستور العمل ها را در برنامه پیدا کنید.

این برنامه همچنین دارای اطلاعاتی در مورد انجام تمرینات توصیه شده است.

قسمت

2

پیروی از مراحل رژیم 20/20

تصویری با عنوان رژیم 20_20 را انجام دهید مرحله 5

1

کاهش وزن را با فاز یک شروع کنید. برای شروع کاهش وزن در رژیم 20/20 ، با ورود به مرحله یک یا مرحله "افزایش پنج روز" شروع می کنید. G

هدف در اینجا کمک به شروع کاهش وزن است. [4]

مرحله تقویت پنج روزه محدودترین قسمت رژیم 20/20 است. فقط یک لیست کوچک از غذاهایی وجود دارد که در این زمان مجاز هستند. همه غذاهای کامل هستند که فرآوری نشده و به طور طبیعی کربوهیدرات کمتری دارند.

با جمع آوری لیست غذاهایی که در این مرحله مجاز هستند شروع کنید. آنها عبارتند از: روغن نارگیل ، چای سبز ، خردل ، روغن زیتون ، بادام ، سیب ، نخود ، آلو خشک ، آلو خشک ، سبزیجات برگ دار ، عدس ، کره بادام زمینی ، پسته ، کشمش ، ماست ، تخم مرغ ، ماهی ، چاودار ، توفو و پودر آب پنیر.

در این مرحله شروع ضربه ، باید چهار وعده غذایی در روز با فاصله چهار ساعت بخورید. نوشتن یک برنامه غذایی برای خود کمک می کند تا به این برنامه پایبند باشید.

اگر کتاب رژیم 20/20 را خریداری می کنید ، دستورالعمل هایی برای این مرحله خاص ارائه شده است.

تصویری با عنوان رژیم 20_20 را انجام دهید مرحله 6

2

غذاهای جدید را با فاز دو اضافه کنید. پس از طی پنج روز مرحله افزایش ، وارد مرحله دو می شوید که به آن مرحله "پنج روز تداوم" می گویند. شما همچنان به کاهش وزن خود ادامه خواهید داد ، اما اکنون قادر به خوردن انواع مختلفی از غذاها هستید. [5]

در مرحله دو ، غذاهای اضافی وجود دارد که می توانید بخورید. با این حال ، شما باید به برنامه غذایی فعلی خود ادامه دهید. هدف داشتن چهار وعده غذایی در روز با فاصله چهار ساعت باشد.

علاوه بر 20 ماده غذایی تأیید شده ، می توانید: سینه مرغ ، ماهی تن ، جو دوسر ، برنج قهوه ای ، هویج ، گوجه فرنگی ، قارچ ، بادام هندی ، و زغال اخته را نیز اضافه کنید.

در هر وعده غذایی ، می توانید برخی از این غذاهای جدید را اضافه کنید ، با این وجود هنوز لازم است دو مورد از 20 ماده غذایی اصلی را وارد کنید. این به ادامه کاهش وزن کمک می کند.

مورد دیگری که می توانید در این مرحله دوم انجام دهید این است که هر هفته دو "غوطه وری معقول" در نظر بگیرید. این پارازیت ها باید از نظر کالری کنترل شوند و در کل بیش از 100 کالری در هر بار چاشنی نیست.

تصویری با عنوان رژیم 20_20 را انجام دهید مرحله 7

3

کاهش وزن را با مرحله سه ادامه دهید. فاز سه یا فاز دستیابی به 20 روز بسیار شبیه فاز دو است. شما باید غذاهای بیشتری اضافه کنید و هدف اصلی شما این است که برای رسیدن به هدف خود تلاش کنید. [6]

در آخرین مرحله کاهش وزن رژیم 20/20 ، شما می توانید حتی غذاهای بیشتری اضافه کنید. این موارد عبارتند از: آووکادو ، تمشک ، قارچ ، سیب زمینی ، اسفناج ، کینوا و لوبیای سیاه. آنها حاوی غذاهای غنی از کربوهیدرات هستند ، اما هنوز بسیار مقوی و کم کالری هستند.

باز هم ، برنامه غذایی تغییر نمی کند. شما قصد دارید چهار وعده غذایی را با فاصله حدود چهار ساعت از هم داشته باشید و هنوز هم می توانید دو "غوطه وری معقول" را برای هر 100 کالری در نظر بگیرید.

تصویری با عنوان رژیم 20_20 را انجام دهید مرحله 8

4

ارزیابی کنید که آیا باید وزن بیشتری کاهش دهید یا خیر. بعد از سه مرحله اول ، احتمالاً مقدار قابل توجهی وزن کم کرده اید. با این حال ، برای تصمیم گیری در مورد اینکه آیا شما باید به نگهداری بروید یا خیر ، تصمیم بگیرید که آیا می خواهید با کاهش وزن بیشتر ادامه دهید.

رژیم 20/20 توصیه می کند بعد از پایان مرحله سه وزن خود را ارزیابی کنید. آیا هنوز می خواهید وزن بیشتری کاهش دهید؟ یا آیا به کاهش وزن فعلی خود راضی هستید؟

اگر می خواهید وزن خود را بیشتر کاهش دهید ، توصیه می شود که از مرحله یک شروع مجدد کنید و هر سه مرحله را دوباره طی کنید. این توالی را تکرار کنید تا وقتی که به وزن هدف خود برسید. [7]

اگر به کاهش وزن خود راضی هستید ، می توانید به مرحله چهار بروید که بیشتر روی حفظ وزن تمرکز دارد.

تصویری با عنوان رژیم 20_20 را انجام دهید مرحله 9

5

نگهداری وزن را با مرحله چهار شروع کنید. آخرین و آخرین مرحله رژیم 20/20 ، مرحله نگهداری است. این مرحله نهایی است و نباید عادت ها و الگوی غذایی شما تغییر کند.

به منظور جلوگیری از به دست آوردن مجدد وزن ، رژیم 20/20 توصیه می کند که طولانی مدت در فاز سه بمانید.

به شما توصیه می شود که دستورالعمل های جدید را امتحان کنید و رژیم خود را کنترل کنید تا چهار وعده غذایی روزانه با فاصله حدود چهار ساعت در مسیر خود باشید.

مرحله مهم دیگر نگهداری ، ادامه کار در رابطه با غذا و مدیریت تمایلات شما برای خوردن است.

قسمت

3

حفظ وزن بعد از رژیم 20/20

تصویری با عنوان رژیم 20_20 را انجام دهید مرحله 10

1

با ورزش منظم ادامه دهید. وقتی بعد از رژیم 20/20 به وزن خود رسیدید ، عادت های زیادی در سبک زندگی وجود دارد که برای حفظ این وزن باید ادامه دهید. یکی از آنها فعالیتهای بدنی منظم و مداوم است.

تحقیقات نشان می دهد که یکی از بهترین راه ها برای حفظ وزن سالم یا کاهش وزن ، شامل فعالیت بدنی منظم است. [8]

رژیم 20/20 علاوه بر اکثر متخصصان بهداشت توصیه می کند که حداقل 150 دقیقه فعالیت قلبی عروقی در هفته داشته باشید. همچنین علاوه بر کاردیوی خود یک تا دو روز تمرین قدرتی نیز داشته باشید.

برای کاردیو می توانید: برنامه تمرینی با شدت زیاد رژیم 20/20 ، دویدن ، پیاده روی ، استفاده از بیضوی ، پیاده روی ، رقص یا شرکت در کلاس چرخش. برای تمرینات مقاومتی ، سعی کنید: وزنه برداری یا کلاس یوگا یا پیلاتس.

تصویری با عنوان رژیم 20_20 را انجام دهید مرحله 11

2

"تار و مارهای تقلبی" خود را تعدیل کنید. یک مکان که بسیاری می میرند

لغزش ها به سمت بالا است ، زمانی که در مرحله نگهداری میزان اسنک یا تقلب آنها افزایش یابد. بیش از حد این رفتار می تواند باعث بازیابی مجدد وزن شود.

رژیم 20/20 به طور خاص تأکید می کند که شما باید برهم زدن و تقلب های خود را کنترل کنید. این به شما اجازه می دهد تا دو پاشش معقول بلند مدت داشته باشید ، بنابراین عاقلانه از آن استفاده کنید و مطمئن شوید که در مقابل این دو پاشیده شدن پاسخگو هستید. [9]

ممکن است بخواهید در مرحله نگهداری خود یک دفترچه غذا یا دفترچه یادداشت نگه دارید. این می تواند به شما کمک کند برنامه ریزی و به خاطر سپردن غرقاب ها را انجام دهید تا در این کار زیاده روی نکنید.

اگر مجدداً متوجه کاهش وزن شدید ، یکی از اولین مکانهایی که باید ارزیابی کنید ، میزان پارگی هایی است که دارید.

تصویری با عنوان رژیم 20_20 را انجام دهید مرحله 12

3

دستورالعمل های رژیم 20/20 در مورد خوردن احساسی را مرور کنید. یکی از جنبه های منحصر به فرد رژیم 20/20 ، تأکید بر خوردن احساسی و رابطه شما با غذا است. این پیشنهاد می کند که به طور مداوم این رابطه را کنترل کنید و در کنترل اشتیاق و تمایل به غذا خوردن در هنگام ناراحتی کار کنید. [10]

رژیم 20/20 می گوید که احساسات شما سهم عمده ای در میزان خوردن و انتخاب غذا برای شما دارد. شما باید همچنان از این موضوع آگاه باشید تا دوباره به عادت های قدیمی برنگردید.

کتاب مرتبط با این رژیم خاص ، توصیه ها و نکات بسیار خوبی در مورد چگونگی مدیریت مداوم این جنبه از کاهش وزن خود ارائه می دهد.

به عنوان مثال ، اگر اشتیاق زیادی به غذای ناخواسته دارید ، سعی کنید یک لیوان آب بنوشید و به پیاده روی بروید تا حواس شما را از ولع مصرف دور کند. یا می توانید دندان های خود را مسواک بزنید ، که ممکن است مانع زیاده روی در شما شود (و به حمایت از سلامت دهان و دندان شما کمک کند!)

تصویری با عنوان رژیم 20_20 را انجام دهید مرحله 13

4

مرتباً خود را وزن کنید. علاوه بر ورزش منظم و پایبندی به یک برنامه غذایی معقول در طولانی مدت ، همچنین توصیه می شود که به طور منظم خود را وزن کنید و بلند مدت وزن خود را پیگیری کنید.

کتاب 20/20 و بسیاری از متخصصان بهداشت خاطرنشان می کنند که وقتی شما مرتباً وزن می گیرید و وزن خود را پیگیری می کنید ، به احتمال زیاد به کاهش وزن ادامه می دهید و زمان بسیار بهتری برای حفظ کاهش وزن خواهید داشت. [11]

سعی کنید یک بار در هفته ، بلند مدت در مقیاس قرار بگیرید. توزین روزانه ضروری نیست زیرا نوسانات روزانه وزن معمول است و لزوماً روند کلی دقیق را منعکس نمی کند.

اگر با گذشت زمان متوجه خزیدن وزن خود شدید ، مجدداً در برنامه ورزش و مجله غذایی خود بازدید کنید تا ببینید چه چیزی باعث افزایش وزن شما می شود. باید چیزهایی را که می خورید تنظیم کنید تا وزنتان کم شود.

پرسش و پاسخ کارشناس

سوال بپرسید

سوالت چیست؟

ارسال

 

نکات

اگرچه به نظر می رسد رژیم 20/20 یک برنامه غذایی کاملاً متعادل است ، اما مطمئن شوید که دستورالعمل ها را دنبال می کنید تا ویتامین ها ، مواد معدنی و سایر مواد مغذی ضروری را دریافت کنید.

مانند هر رژیم غذایی ، اگر طبق برنامه خود ادامه دهید و به عادت های غذایی قدیمی بازگردید ، ممکن است دوباره وزن خود را بدست آورید.


برچسب: ،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۳ تیر ۱۴۰۰ساعت: ۱۲:۵۹:۵۳ توسط:آرالیا موضوع: رژیم غذایی نظرات (0)